Logowanie [Zamknij okno]

E-mail

Hasło

Zapamiętaj mnie
Nie pamiętam hasła Nie masz konta? Zarejestruj
Konkurs MMOVault.pl

The Secred World - informacje o zadaniach

funcom secret world
Vincent | 30-09-2011 08:28

Ragnar Tørnquist, Senior Producer & Creative Director z firmy Funcom przedstawia szczegółowe informacje na temat wykonywania zadań w The Secret World.


Opowieść jest sercem i duszą The Secred World. Inspirowana mitami, miejskimi legendami, bajkami i prawdziwymi wydarzeniami, historia ociera się o każdą akcję gracza: począwszy od misji, po instancję, od potyczek między graczami, do walk z potworami. Wszystko jest skutkiem naszej opowieści, co odgrywa istotną rolę w przekazaniu jej do gracza.

W The Secred World chcemy, aby to gracz odkrył historię. Chcemy aby szukali, następnie szukali głębiej, by dokopali się do kolejnych fragmentów układanki, w swoim własnym tempie. Chcemy by fragmenty ułożyły się w obraz: głęboką fabułę, intrygujące postaci, ciekawych opowieści, które przeprowadzą gracza przez cały content gry.

the Secred World

Istnieje kilka kluczowych sposobów, w jakich przekazujemy historię w The Secred World.

Po pierwsze, każda misja zaczyna się animowaną scenką, w której pod każdą wypowiadającą się osobę jest podłożony głos, a za realizm jej ruchów odpowiada motion capture. Scenka skupia się na charakteryzacji i stworzeniu odpowiedniej atmosfery, ale zawsze będzie zawierała wskazówki, co do wykonania misji. Wszystkie - oprócz misji głównych - mogą być odtwarzane w dowolnej kolejności, umożliwiając graczowi poznanie jej na swój własny sposób.

the Secred World

Po drugie, podczas zwiedzania The Secred World, gracz będzie odkrywał elementy historii, zaszyte w świecie gry. Wszyscy, którzy odkryją jak najwięcej, zostaną nagrodzeni w odpowiedni sposób.

Po trzecie, gracz będzie mógł komunikować się z NPC poprzez funkcje dialogu. Poznawać ich osobiste przeżycia, osobowość, być może odkrywając interesujące i intrygujące fakty na temat otaczającego świata.

the Secred World

Jak widać, historia odkrywa bardzo ważną rolę w The Secred World. Każdy potwór, każda lokacja, każda umiejętność postaci, każda broń, każda szkoła magii - to wszystko są elementy układanki. Gdy gracz odkryje, że nieumarli w Kingsmouth przyciągane są przez dźwięk alarmów samochodowych, uczy się o naturze i zachowaniu tych stworzeń. Uważna obserwacja inwazji Draugów w zatoce pozwoli zrozumieć, jak te wodne stworzenia zamieniły ludzi z Wyspy Solomona w bezrozumne zombie. A kiedy gracz wkroczy do twierdzy wampirów w Transylwanii, unikając strażników i ich magii, zrozumie, że za wszystkim kryje się coś poważniejszego, ktoś kto kieruje tajemniczym mrokiem The Secred World. Historia jest wszędzie. Spostrzegawczy gracze nauczą się odkrywać jej elementy.

the Secred World

Ale historia nigdy nie zostanie całkowicie ujawniona. Opowieść w The Secred World będzie ciągle rozwijana, ujawniając coraz więcej intrygujących i fascynujących opowieści, w miarę upływu czasu.

W The Secred World wszystko jest prawdziwe i wszystko jest częścią naszej opowieści. Wszystko.


Klimatyczny i bardzo pobudzający wyobraźnię tekst.

Aby dodać komentarz, należy się zalogować.

Komentarze [0]

Temat z komentarzami: The Secred World - informacje o zadaniach

MMO miesiąca
Lista gier MMO

Wszystkie

Age of Wulin

Age of Wulin

Fansite MMOVault!

Free to Play

Filmy [8]

Galeria [88]

Argo

Argo

Free to Play

Filmy [2]

Galeria [7]

C9

C9

Fansite MMOVault!

Free to Play

Filmy [14]

Galeria [24]

Dragon's Prophet

Dragon's Prophet

Fansite MMOVault!

Free to Play

Filmy [13]

Galeria [34]

Hearthstone

Hearthstone

Fansite MMOVault!

Free to Play

Filmy [8]

Galeria [6]

Neverwinter

Neverwinter

Fansite MMOVault!

Free to Play

Filmy [7]

Galeria [38]

Raiderz

Raiderz

Fansite MMOVault!

Free to Play

Filmy [7]

Galeria [84]

WarZ

WarZ

Buy to Play

Filmy [2]

Galeria [4]

Wildstar

Wildstar

Fansite MMOVault!

Filmy [19]

Galeria [46]

MMORPG

MMOFPS

MMORTS

MOBA

Najnowsze w galeriach
Swordsman Online Screenshot Guild Wars 2 Screenshot The Elder Scrolls Online Screenshot Neverwinter Screenshot Neverwinter Screenshot Neverwinter Screenshot
Najnowsze komentarze użytkowników

Komentarze

wrzosek
wrzosek
No niby tak, ale mam nadzieję, że nie będzie tak jak napisał Zenhorst - pewnie podkradną pracowników z innych wydawniczych firm, by wiedzieć co zrobić by było europejczykowi lepiej. Ale sama gra powinna być taka sama bez udziwnień.
wrzosek
wrzosek
A jeszcze wczoraj rozdawano klucze na facebooku xboxa i ludzie się rzucili jak na suchary ;p

No nic zarzucam na swojego klocka, chociaż nie wiem czy nie szkoda oglądać tak ładnej gry na starym sprzęcie..
wrzosek
wrzosek
Haha ponad 70€ za pierdołę do gry? Nawet nie zachodnie realia to spora sumka, za to można kupić 2-3 gry pudełkowe na konsolę, a u nas to już w ogóle całą masę gier:P
wrzosek
wrzosek
Screenshootami wyszło to naprawdę ładnie, chociaż pewnie używał jakiegoś programu do tego, niech zrobi to samo klikjać prt scrn na klawiaturze XD
wrzosek
wrzosek
Horda! Horda! Hmm niee, nie wrócę do WoWa, nie namówicie mnie znowu!! (już za dużo razy wracałem tam i po 2 tygodniach mi się odechciewało a karta 60dniowa była aktywna :P). Chociaż choper fajny.
Sanjizz
Sanjizz
epic
Sanjizz
Sanjizz

Ultar21 napisał:

Trochę nie przesadzają z cenom, jak na takom rasę?

Padłem na pysk i umieram w czeluściach bólu
Fungis
Fungis
Vincent, widzę, że jednostronność nie jest ci obca :) Alliance będą mieli chyba najgorzej. To jak posiadać najlepszy item z gry, ale nie dla twojej klasy XD

Forum

Seweryna
Seweryna
Tak jak w temacie jakiś build hybrydoewego berka poproszę. Ale skile po polsku o ile można prosić z moim z angielskim jest słabo
wrzosek
wrzosek
Coś pieknego Vincent, leci teraz u nas w robocie na cały głos! I znowu namawianie do powrotu do WoWa.. NIE!! A mp3 wylądowało już na dysku :D
Seweryna
Seweryna
A to dlatego w jeden dzień ripersem wbiłem 35. Właśnie mogę poprosić o polecenie klasy woja dobrego do pve nie musi być wybitny i coś co da rade w pvp. Wydaje mi się, że najlepszy byłby berek a jak wy myślicie?
Naknarot
Naknarot
Hej,

Postaram się odpowiedzieć jak najlepiej, na tyle ile sam wiem:)

2) Sever - osobiście polecam server Hazak, mimo, że jest to server PvP. Skupia on jednak najwięcej Polaków i jest to chyba największy server w Europie. Open PvP się oczywiście zdarza, ale nie jest to jakoś szczególnie uciążliwe, a plusów jest dużo więcej niż minusów (większy rynek, czyli tańsze ampy, gear etc.)

4) Ciężko powiedzieć co do rasy, ale z klasy postaci to na moje oko najmniej jest medyków, ponieważ odstraszają swoim DPSem w endgamie.

5) Crafting jedynie liznąłem:) dlatego nie odpowiem ale endgame wygląda tak: najpierw masz adventure (4 różne), z których zdobywasz podstawowy gear, następnie 4 x dungeony 5-man, następnie rajd 20-man (musisz mieć specjalny klucz, który musisz naładować poprzez m.in. zrobienie advenutre i dungów na silver medal) a na końcu 40-man. Z PvP masz areny 2v2, 3v3, 5v5, 2 bg oraz warploty czyli walki 40 vs 40.
Vincent
Vincent


FOR THE HORDEEEEE!
Thaeril
Thaeril
Warto. 35lv lub nawet 46lv to nic, zwłaszcza, że teraz jest event z bonusowym expem. Set perfect 35lv to tanizna, więc tracisz jedynie czas, jaki włożyłeś na rozwój postaci.
Jeśli chodzi o mentora (nauczyciela) - poszukaj od razu sobie gildii - ludzie często chętnie mentorują z powodu GP (potrzebne do rozwoju gildii).
Thaeril
Thaeril
Będzie dużo tekstu - skillbuild w formie obrazka na końcu posta. Korzystam z wersji angielskiej klienta, więc nazwy skilli i reszta terminologii będzie po angielsku.

Ekspertem w kwestii Battle Maiden nie jestem, ale ten build powinien się sprawdzać. Opisałem każdy skill z osobna, żeby początkujący mogli wiedzieć czego się spodziewać (zwłaszcza, że sprawa ze skill resetem z Hero Support Chest jest niepewna).

[size=120]1. Podstawowe informacje[/size]

Build jest pod PvE, ale nie oznacza to, że nie będzie się w ogóle sprawdzał w PvP - wszystkie wymagane skille do PvP są tu dodane. Główna różnica polega na obecności skilli "for fun" (dla różnorodności) oraz zostawieniu na lv 1 kilku skilli często wykorzystywanych w pvp np. Flying Uppercut.

Build opiera się o set skillbooków na 57lv z Sarad. Dlaczego? Bo ma świetne action skillbooki (zmieniające skille), większość dla skilli mają 100% szansy na aktywacje (książki z Raebin mają zawsze procent szansy) oraz łatwiej można go zdobyć. Ponadto nadal nie ma zbyt wielu informacji o setach z Raebin - na razie widziałem tylko jedną książkę zmieniającą skill i nawet p-rare nie wyglądało obiecująco (poza tym ten skill jest dość słaby).

Kluczowym elementem tego buildu jest korzystanie z Reserve Mode - o tym niżej.

[size=120]2. Reserve Mode[/size]

Jest to specjalna umiejętność Battle Maiden. W tym trybie zyskujemy 15% odporności na obrażenia (otrzymywany dmg będzie zredukowany o 15%) oraz używania "Booster Impact" w kilku skillach (dodatkowe uderzenia, iframe, SA, zasięg). Dodatkowo skille używające punktów Boostera przestają je zużywać w tym trybie.

Reserve Mode nie ma limitu czasowego, ale "zjada" 3 punkty boostera co 1 sekundę oraz wymaga 3 punktów do aktywacji. Tryb automatycznie przestaje działać po zużyciu wszystkich punktów. Ale dzięki odpowiedniemu buildowi i stylowi gry, można spowodować, że nigdy nie wyczerpiemy punktów boostera i będziemy mogli korzystać z Reserve Mode przez cały czas.

Tryb posiada "pasyw" - Unlimited Booster, który sprawia, że ten tryb jest jeszcze lepszy. Dostajemy 30% odporności na dmg zamiast 15% oraz redukcję cooldownu o 15%. Reserve Mode będzie też zjadać 2 punkty Boostera zamiast 3.

W skrócie: w tym trybie mamy 30% odporności na dmg, 15% krótsze cooldowny, więcej iframe oraz znacznie wyższy DPS.

[size=120]3. Skille[/size]

Kolor czerwony - maksować bez dyskusji.
Kolor pomarańczowy - kwestia preferencji.
Kolor zielony - rozwijamy do określonego poziomu (utility lub prerekwizyt - wymagany, aby dodać inny skill).


[size=110]3.1. Actions[/size]

Warto dodać, że wiele skilli actions Battle Maiden można aktywować tak jak commands - przydaje się w wielu sytuacjach, bo niektóre commands potrafią przerywać animację skilli actions (np. turn swing).

Heavy Swing - pojedyncze uderzenie z hitboxem 360 stopni oraz krótkim zasięgiem (animacja "wyrzuca" postać do przodu). Dobre skalowanie dmg wraz z levelem, iframe, guard break, krótkie CD oraz stun - skill wręcz idealny. W dodatku koszt sp jest niski - tylko 3 sp.
Dodaje jeden punkt boostera przy trafieniu.
Efekt w Reserve mode: dodaje drugie uderzenie, aktywacja RMB.

Tremor - pojedyncze uderzenie młotem w ziemię. Małe AoE, krótkie CD, średnie skalowanie dmg, krótki stun. Osobiście dałem na max, bo ma ~350% i niemal zawsze tego używam razem z Full Charge Booster lub do dobijania mobków. Ma też książkę z buffem do STR, więc spamuje się go jak najczęściej. Kosztuje ledwo 3 sp na poziom. Zalecam używanie Attack Bounce w trakcie, bo moby często potrafią przerywać ten skill.
Dodaje jeden punkt boostera przy trafieniu.
Skillbook: 20% szansy na buff do STR (aż 50 przy magic grade, 75 przy rare) na 8 sekund.

Vertical Smash - uderzenie od dołu, które wysyła przeciwnika w powietrze. Średnie skalowanie, mały koszt sp. Osobiście zostawiłem na 1lv, bo nie lubię tego skilla z powodu małego hitboxu i zbyt długiej animacji, ale niektórzy maksują to pod PvP i dla książki z Raebin (action skillbook).
Dodaje jeden punkt boostera przy trafieniu.
Skillbook: 15% szansy na buffa do mag defa na 10 s.

Gust Wind - Lv 1 lub Lv 5. Służy głównie do dobijania mobków i akumulowania punktów Boostera. Słabe skalowanie, dość długi CD, stoisz w miejscu podczas animacji. Stunuje moby przy uderzeniu. Lv 5 do odblokowania Gust Wind Booster - mocniejszej wersji tego skilla.
Każdy hit dodaje punkt Boostera.

Heavy Toss - Lv 5. Postać rzuca młotkiem, który uderza przeciwnika dwa razy. Przebija SSA i posyła przeciwnika na ziemię. Średnie skalowanie dmg. Skill używany głównie jako utility lub do dobijania przeciwników. Lv 5, żeby odblokować Heaven's Hammer.
Dodaje punkt Boostera.
Efekt w Reserve Mode: rzuca młotek drugi raz, aktywacja RMB.

Round Blast - postać zahacza młotem o ziemię, wyrywając z niej skały i wystrzeliwując odłamki w powietrze. Trzeba trzymać LMB, aby wystrzelić odłamki. Skalowanie jest ok, ale ten skill jest użyteczny jedynie w Reserve Mode, gdzie używa się go non-stop. Działa na przeciwników na ziemi oraz przewraca tych stojących.
Każdy hit dodaje punkt Boostera (również odłamki).
Skillbook: podnosi phy defa postaci na określony czas.
Efekt w Reserve Mode: - skill zyskuje iframe a liczba wystrzeliwanych odłamków wzrasta do ~25. Ten skill łączy bezpieczeństwo, ogromny dmg oraz regenerację sporej ilości punktów boostera (każdy hit dodaje 1 punkt) - jest to najważniejszy skill w Reserve Mode. Aktywacja - trzymanie RMB.
Najlepszy efekt jest, kiedy stoi się blisko grupy przeciwników lub bossa.

Spin Crash - postać szarżuje do przodu z obracającym się młotem. Używany głównie do ładowania punktów boostera oraz przemieszczania się. Dmg w Reserve Mode jest całkiem niezły - dlatego preferencja. Osobiście zostawiłem na 1lv, bo używam go głównie do dobijania mobków i przemieszczania się. Trochę też trudno go używać z powodzeniem.
Efekt w Reserve Mode: zwiększona zostaje szybkość, czas trwania oraz hitbox. Aktywacja - trzymanie RMB.

Double Swing - postać wykonuje dwa obroty z młotem - pierwszy stunuje a drugi odrzuca przeciwnika. Średnie skalowanie. Generalnie skill jest słaby bez skillbooka (nawet magic jest ok) i poza Reserve Mode, ale ja go lubię ze względu na AoE. Jeżeli nie zamierzasz używać książek w Sarad - zostaw 1lv, bo czas aktywacji jest bolesny.
Dodaje 2 punkty Boostera.
Efekt w Reserve Mode: drugi hit stunuje zamiast odrzucać moby, jest 1 dodatkowy hit, skill ma większy zasięg. Dodatkowy hit ma takie samo dmg jak 2-gi hit (ten mocniejszy). Aktywacja - trzymanie RMB.
Skillbook: szybszy czas aktywacji (bez niego skill jest słaby), zmiana efektu (większy zasięg), dodatkowe iframe. Książka rare dodaje 2 uderzenia a p-rare 3 uderzenia (czyli łącznie skill ma 5 lub 6 hitów w Reserve Mode).

Destroyer - nasze "ultimate" z 20lv. Wcześniej ten skill był dość słaby (nawet z pasywem 45lv), ale dostał buffa, kiedy naprawiali Battle Maiden. Buff polegał na dodaniu 3 dodatkowych hitów na początku, pełnej iframe (wcześniej były tylko krótkie iframe po udanym hicie) oraz zmniejszeniu kosztu SP. Stunuje przy każdym hicie, atakuje w kierunku, w którym patrzy się kamera (można nim sterować i korygować pozycje, jeśli mob ucieka). Skill jest idealny do niszczenia kolorowych mobów i niektórych bossów - zwłaszcza z pasywem na 45lv.
Skillbook: 5% szansy na nałożenie na moba phy def debuffa.

Explosive Impact - zmienia animacje, szybkość ataku oraz dmg podstawowego left-click combo. Wciskanie RMB aktywuje dodatkowe uderzenia. Ale najważniejsze jest to, że dodaje sporą ilość punktów boostera (większą z każdym poziomem skilla), dzięki czemu zaraz po wejściu do dungeonu mamy ~70 punktów boostera i można od razu wskoczyć w Reserve Mode. Łatwiej jest też pozostać w tym trybie w razie braku mobów.
Lv 5 jest wymagany do Reserve Mode. Ewentualnie można zostawić ten skill w okolicach ~10 poziomu, ale bardziej komfortowo się gra, jeżeli jest wymaksowany.
Skillbook: 30% szansy na HP recovery przez 5s, czyli nic wartego uwagi.

Booster Dash - szybki dash aktywowany RMB. Trzymanie RMB powoduje przedłużenie dasha kosztem punktów Boostera. Skill posiada 3 "stadia" - levelowanie skilla przedłuża każde stadium o 10%, czyli łącznie cały dash o 30%. Pierwsze stadium ma krótką iframe (zdarza się bossy przerywają dash), drugie ma SA a trzecie SSA. Koszt tego skilla jest bardzo niski. Cooldown wynosi 3 sekundy. Jest to podstawowy skill Battle Maiden.

Rocket Jump - postać skacze z miejsca, pionowo do góry, zadając pobliskim wrogom obrażenia. Skill ma iframe na początku co powoduje, że jest to świetne utility do ucieczki. Warto pamiętać, że można używać komendy do aktywacji co przerywa animacje niektórych skilli.
Niektórzy maksują ten skill z powodu pvp, ale ja używam go głównie, żeby znaleźć się w powietrzu, więc na dmg mi nie zależy.

Flying Uppercut - skill podobny do Rocket Jump, ale tym razem zabieramy ze sobą w powietrze wrogów, którzy stoją z przodu. Posiada SA na początku. Niszczy SSA. Można go aktywować za pomocą komendy. Ten skill jest przeważnie maksowany w buildach PvP, ale pod PvE to głównie utility (np. łączy się go z Heavy Down Spin).


Booster Charge - daje buffa na 21% dmg na 30 sekund (max level). Chyba nie trzeba więcej wyjaśniać co to oznacza przy wysokim bazowym dmg Battle Maiden.

Rocket Strike - skill podobny do Flying Uppercut, ale tym razem ma 3 hity i znacznie lepsze skalowanie dmg. Posiada SA. Łamie SSA. Łączony głównie z Heavy Down Spin dla dużego dmg.

Reserve Mode - specjalny tryb Battle Maiden. Opisałem go wcześniej. Wymaga 20 sp, ale warto.

Booster Jump Attack - postać wykonuje skok do przodu (można zmieniać kierunek w locie, obracając kamerę) po czym skacze do góry wykonując obrót, który zasysa przeciwników do góry, by następnie odbić ich 3 razy o ziemię za pomocą młota. Po wykonaniu skilla możemy wykonać dowolną akcję w powietrzu (dash, jump attack, inne skill np. Heavy Down Spin). Niszczy SSA. Skill ma dobre dmg i skalowanie, ale kosztuje sporo sp i ma wysoki CD. Ja go wymaksowałem, ale generalnie rzadko go używam - głównie wtedy, gdy nie mam co innego do użycia a otoczyła mnie duża grupa mobów. Dobrze sprawuje się na kolorowych mobach i bossach. No i to odbijanie przeciwników od gleby wygląda genialnie. Można zostawić na 1lv dla frajdy.

Heaven's Hammer - postać zsyła na przeciwników wielki młot, który spada z nieba. 3 mocne hity oraz efekt "daze" (taki lepszy stun", który działa też prawie na wszystkie bossy). Jak na tak mocny skill, CD jest dość krótki, bo tylko 25s. Podstawowy skill w walce z bossami i kolorowymi mobami, bo w czasie stuna, można mobowi zaserwować Falling Gravity z Full Charge Booster - mało co to przeżywa. Na początku aktywacji jest iframe a w czasie celowania SA, więc nie ma obawy, że coś przerwie nam "castowanie". Co więcej, skill ma książkę w Sarad...
Skillbook: magic grade zmienia efekt oraz zwiększa szybkość aktywacji i rozmiar AoE. Rare grade dodaje do tego 7 dodatkowych uderzeń, czyniąc ten skill OP. Perfect grade dodaje 15 uderzeń :shock: i jeszcze jakiś efekt, którego nie jestem pewny.

Trinity Impact - ultimate fury skill. Bardzo użyteczny skill, podobny do UFS Guardiana - dzięki niemu Battle maiden może znaleźć miejsce w party na Bardiela. Przez 30 sekund postać jest niewrażliwa na dmg i cały czas porusza się tak jak przy Booster Dash (sterowanie za pomocą kamery). Trzymanie LMB powoduje używanie ataków jak w przypadku Destroyera, ale znacznie szybszych. RMB pozwala zrobić skok jak przypadku Booster Jump Attack. LMB+RMB stawia bombę energii, która zadaje duże obrażenia. Można postawić 3 bomby i trzecia anuluje skill. Z mojego doświadczenia wynika, że bomba skraca czas trwania skilla, więc nie polecam ich używania.
Jeden z lepszych i bardziej przydatnych skilli UFS w grze.



[size=110]3.2. Commands[/size]

Nie będę wyjaśniał podstawowych komend.

Attack Bounce - dostajemy SSA i 50% dmg resistance na 2 sekundy. Można użyć go praktycznie w dowolnym momencie - także w trakcie trwania innych skilli.

Dash Attack - do dashu do przodu dodany jest drugi dash, który rani przeciwników. Posiada iframe, ale używany jest głównie do przemieszczania się (np. dash -> dash attack -> booster dash).

Turn Swing - postać wykonuje zamach młotem na lewo lub prawo. Skill używany głównie dla iframe i anulowania skilli np. gust wind i gust wind booster.

Tremor Combo - ten skill można spokojnie sobie darować. Ja dodałem go do dobijania mobków. Ma książkę, więc można dzięki niemu aktywować efekty setu. Dmg nie jest zły (zwłaszcza z książką), ale zwykle i tak się używa od razu Full Charge Booster, więc levelowanie go nie ma zbytnio sensu.
Skillbook: zwiększa atak fizyczny skilla o całkiem spora wartość (1200 w przypadku rare).

Attack Bounce Expertise - dodatek do Attack Bounce. Zamiast SSA dostajemy SA oraz 90% redukcji obrażeń zamiast 50%. Używany głównie w czasie Full Charge Booster i Heavy Down Spin, kiedy trzeba stać w miejscu przez jakiś czas. SA jest potrzebne, bo wiele bossów i kolorowych mobów potrafi odrzucać lub przewracać co niszczy SSA. Fun fact: w Reserve Mode mamy 120% redukcji obrażeń w połączeniu z tym skillem, co powoduje, że otrzymujemy obrażenia o wartości "1".

Falling Heel - skill for fun. Postać skacze po mobkach. Skilla ma SA. Używany w niektórych combo w PvP. Można pominąć ewentualnie.

Heavy Down Spin - postać spada z powietrza zamieniając się w swoiste wiertło. Dobre skalowanie i świetnie łączy się z innymi skillami jako finisher. Ale prawdziwą moc pokazuje w Reserve Mode. Posiada SSA w czasie całego trwania. Można go używać do spadania z dużej wysokości (należy skoczyć i aktywować go, kiedy lecimy do góry).
Efekt w Reserve Mode: czas trwania, szybkość i ilość uderzeń zostają znacznie zwiększone. Skill posiada słaby zasysania mobków. Jeden z najlepszych skill DPS Battle Maiden. Warto korzystać z Attack Bounce, bo postać znajduje się w miejscu przez znaczną ilość czasu. Aktywacja - trzymanie RMB (można przerwać w dowolnym momencie).

Booster Finisher - atak z dużym dmg używany po booster dash. Odrzuca moby na znaczną odległość, ale na szczęście przeważnie je wykańcza. Posiada wersję w powietrzu - postać spada na ziemię obracając się z młotem, zadając obrażenia. Wersja powietrzna dobrze się sprawdza na bossach. W dodatku im wyżej jesteśmy, tym dłużej trwa. Można go używać do przedłużania lotu, pokonywania pułapek, przepaści i bezpiecznego spadania z dużej wysokości. Po udanym uderzeniu wersji naziemnej można aktywować skill Chaser. Posiada książkę.
Skillbook: działa tylko z wersją naziemną. Zmienia efekt, dodaje iframe i dodatkowy hit. Rare grade dodaje 7(!) uderzeń.

Air Booster Dash - wersja Booster Dasha w powietrzu. Można go aktywować jedynie po skillach, które wybijają nas w powietrze lub po zakończeniu innych skilli w powietrzu (np. Rising Buster). Podobnie po zakończeniu dasha - można aktywować dowolny skill, który używa się w powietrzu i np. przedłużyć lot za pomocą Falling Gravity lub Booster Finisher - i z tego powodu zostawiłem skill na 1lv.

Falling Gravity - potężne uderzenie z powietrza, które można wycelować. Dobre skalowanie. Używany często z Full Charge Booster dla dużego DPS. Dzięki temu, że jest to "atak z zaskoczenia", idealnie nadaje się do niszczenia kolorowych mobów. Używany po Air Booster Dash pozwala pokonywać szybko duże odległości w powietrzu.

Full Charge Booster - po użyciu Tremor, Tremor Combo lub Falling Gravity postać wbija młot w ziemię i powoduje erupcję, używając punktów Boostera. Ogromny dmg, bardzo krótki CD, SA, duże AoE - ten skill się po prostu spamuje, kiedy tylko można. Niszczy większość przeciwników. Jeden z najlepszych skilli Battle Maiden.

Chaser - Lv 1 to master. Dodaje kolejny Booster Dash po udanym użyciu Booster Finishera (trzeba trafić). Nie używa punktów Boostera i aktywuje wszystkie 3 stadia Booster Dasha bez potrzeby trzymania RMB. Minusem tego jest, że nie można tego skilla anulować. Używany głównie do taktyki hit & run przeciwko bossom, które są za mocne nawet na Reserve Mode (Dash -> Finisher -> Chaser -> Rocket Jump -> Falling Gravity -> Full Charge Booster (z Attack Bounce) -> Dash). Ma książkę.
Skillbook: magic grade zmienia efekt, dodaje SA i pozwala na anulowanie skilla. Rare grade zmienia ten skill w ofensywny - nasz ruch zadaje obrażenia. P-rare dodaje 2 uderzenia po wciśnięciu LMB oraz zwiększa dystans dasha.

Buster Kick - szybki dash do przodu na średnią odległość, uderzenie przeciwnika i wybicie go w powietrze. Skill głównie pod pvp, ale to kolejny skill z dobrą mobilnością oraz iframe, więc lubię go używać. Ma dobre skalowanie dmg na poziom, bardzo krótki CD i kosztuje tylko 3 sp na poziom.

Gust Wind Buster - dodatek do Gust Wind. Postać zwiększa zasięg obrotów, ich szybkość, otrzymuje możliwość ruchu i ściąga pobliskie moby. Wcześniej ten skill był dość słaby (pomijąc bug z makro, którym można było cheatować i robić 200 hitów), ale po tym jak go naprawili, jest to niezła opcja. Obrażenia i skalowanie są na przyzwoitym poziomie, skill ma SA i stunuje moby. Można go teraz także anulować za pomocą Turn Swing (wcześniej się nie dało). Osobiście go nie za bardzo lubię, bo to za długo trwa i jest użyteczny jedynie na zwykłych mobach. Zawsze kiedy się go używa, można sprawę załatwić szybciej za pomocą Double Swing (z książką) lub Full Charge Booster.
Dodałem dla różnorodności, ale można się go pozbyć, zostawić Gust Wind na 1lv i zainwestować w coś dla PvP.
Każdy hit dodaje punkt Boostera.

Rising Buster - postać wykonuje 3 zamachy w powietrzu, podobne do Rocket Strike. Skill jest głównie używany pozostawania dłużej w powietrzu (np. zielony mob scastował właśnie jakieś badziewie na ziemi). Wymaga praktyki, aby trafiać nim zwykłe moby. Rzadko się go używa dla dmg, dlatego tylko 1lv.

Rolling Smash - postać zaczyna się obracać z młotem pionowo w powietrzu, odbijając się jak piłeczka od ziemi. Fajnie to wygląda, ale jest średnio użyteczne. Dmg jest całkiem niezły na bossach, bo można trafić wszystkimi uderzeniami, ale nie polecam jego używania, bo animacja lądowania jest dość długa. Dodałem dla różnorodności, ale i tak rzadko tego używam.

Unlimited Booster - dodatek do Reserve Mode. Wcześniej już go opisywałem.


[size=110]3.3. Passive[/size]

Full Buster Impact - dodatek do Destroyera. Zmienia animacje i dodaje więcej uderzeń oraz "kręciołka" rodem z pamiętnej sceny z filmu Matrix, w której Neo, w czasie walki z armią Agentów Smith, wbija metalowy słupek w ziemię i zaczyna wokół niego biegać w poziomie, oklepując gęby agentów (LINK) xD Anyway, ten "kręciołek" robi masę dmg, która niszczy każdego kolorowego moba lub bossa, więc warto dodać ten pasyw.

Force Mastery I, II, III - pasywy dodające physical attack oraz def physical i magical.

Booster Mastery I, II - pasywy dodające małą ilość attack oraz move speed. Może się wydawać, że nie warto, bo każdy z nich kosztuje 50 sp, ale są wymagane do trzeciej wersji tego pasywa.

Booster Mastery III - w przeciwieństwie do pozostałych, ten pasyw zwiększa physical attack i critical damage. 3% więcej ataku i 6% więcej obrażeń z crita może wydawać się niewiele, ale dla Battle Maiden robi to sporą różnicę.

Max HP Increase - dodatkowe HP zawsze się przydaje, bo nie zawsze można wszystkiego uniknąć.

Max MP Increase - biorąc pod uwagę małą ilość MP Battle Maiden, ten pasyw jest wymagany do PvP.

Booster Enhacement - obniża attack power przeciwników. wcześniej ten pasyw był bezużyteczny, bo miał małą szansę na aktywację, ale teraz działa przy każdym uderzeniu. Jednak nadal nie wiadomo ile działa ten debuff - czytałem plotki o 3 sekundach, co wyklucza go z PvP. Na PvE mógłby być przydatny, ale zwykle dmg resistance z Reserve Mode wystarcza - mocne hity bossów i tak trzeba unikać, bo potrafią uciapać pół HP. No i zawsze jest Attack Bounce. Kwestia wyboru - ja sobie go darowałem. Możliwe zastosowanie widzę w Survivalu.

[size=120]4. Mój obecny skillbuild[/size]

W formie obrazka:

http://i.imgur.com/I1m9c1b.jpg
DIRECT LINK.

[size=120]5. Podsumowanie[/size]

Nie opisuję żadnych combo i rotacji skilli (w końcu to nie jest pełny poradnik) - można na to łatwo samemu wpaść, po prostu grając. Większość skilli łączy się "sama z siebie". Zanim wbije się poziom, w którym gra zacznie sprawiać jakąś trudność, każdy powinien z łatwością ogarnąć co robić i jak grać Battle Maiden.
Rotacja skilli będzie też różnić się w zależności od bossa - czasem wystarczy tylko spamować co akurat nie siedzi na CD a czasem potrzebny jest timing, żeby unikać damage. Nie zamierzam tego opisywać, bo sam tego nie wiem i nie radzę sobie wyśmienicie na każdym bossie :D Mój styl to często "na pauę", czyli heja na bossa i spam.
Polecam zdobycie rare (lub lepszych) skillbooków - zwłaszcza do: Double Swing, Booster Finisher, Heaven's Hammer, Tremor oraz Chaser. Efekty setu są słabe, więc nie warto się przejmować gwiazdkami na książkach.

Pozwalam kopiować ten tekst gdziekolwiek, ale skrobnięcie tej masy tekstu zajęło mi z godzinkę lub dwie, więc miło byłoby, gdyby razem ze skopiowanym tekstem znalazł się link do tego posta.

Oczywiście - sugestie i dodatkowe informacje mile widziane. Zwłaszcza na temat nowych skillbooków, chociaż wątpię by przebiły w użyteczności książki z Sarad (wiem, że Flying Uppercut daje niezły bonus STR a Vertical Smash ma action skillbooka).

Na koniec - krótki filmik, prezentujący co potrafi odpowiednio wyposażona Battle Maiden. Jest to speed run a build jest trochę inny, ale filmik mniej-więcej pokazuje na czym polega gra tą postacią.



Pozdrawiam.

P.S. Nie robiłem korekty, więc mogą zdarzyć się derpy ;)

Edit: zmieniłem kolor skilli "do wyboru" z niebieskiego na pomarańczowy z powodu kiepskiej widoczności. Zmiana rozmiaru czcionki nie działa, albo jestem głupi - później usunę znaczniki, jeśli Vincent nie poprawi bbcode ;d
Seweryna
Seweryna
Gram na serwie SAO ale mega mało tam polaków i myślę nad zmianą na EU dodatkowo zmieniam dostawcę internetu więc nie powinno być kłopotów z lagami. I to moje pytanie czy warto zaczynać od nowa mam tu ripersa 37 all perf guna 35 all perf i tancerke 46 all perf trochę mi tego szkoda ale tam będzie z kim grać itd jak myślicie warto? Miałbym też prośbę jakby ktoś mógłby zostać moim nauczycielem miałbym szybciej lvl bo nie chce mi się waterford powtarzać bardzo proszę o szybką odp
Nifi
Nifi
https://imagizer.imageshack.us/v2/600x467q90/746/654d35.jpg
Thaeril
Thaeril

Thaeril napisał:

Fate kaleid liner Prisma☆Illya 2wei!

Nikogo nie ruszyła scena łóżkowa, więc:
http://i.imgur.com/0eUFIvh.jpg
Chciałem, żeby drugi sezon był bardziej nastawiony na akcję i walki... może nie takich "akcji" się spodziewałem, ale narzekać na będę :D
Widocznie, półminutowe sceny gwałtu loli x loli nie są problemem, jeżeli masz odpowiednio wysoki budżet. Hardcorowi fani FS/N pewnie zgrzytają zębami :)

Ghost napisał:

Sabagebu - meh, typowa głupia japońska komedyjka czyli coś co niby powinno mi się podobać, ale jakieś niezbyt to zabawne, więc odpuszczam.

Nom, typowa japońska komedyjka. Mamy moe bohaterkę:

http://i.imgur.com/jAL5v2C.jpg

I oczywiście sporo fanserwisu:

http://i.imgur.com/BjzfqgL.jpg

Wait, what? This shit is random. Może mistrzostwo świata to nie jest, ale poziom wtfu jest na odpowiednim poziomie. Pojedynek karate ze zboczeńcem w pociągu i ućpanie koleżanki, żeby zmusić ją do dołączenia do kluby to za mało? W dodatku widać, że cały ten klub to banda świrów a główna bohaterka wcale nie jest lepsza... Czyżby przełamali schemat "jeden normalny pośród zgrai wariatów"?



I don't even...
Nawet Matrixa z powodzeniem sparodiowali :D