Logowanie [Zamknij okno]

E-mail

Hasło

Zapamiętaj mnie
Nie pamiętam hasła Nie masz konta? Zarejestruj

The Secred World - informacje o zadaniach

funcom secret world
Vincent | 30-09-2011 08:28

Ragnar Tørnquist, Senior Producer & Creative Director z firmy Funcom przedstawia szczegółowe informacje na temat wykonywania zadań w The Secret World.


Opowieść jest sercem i duszą The Secred World. Inspirowana mitami, miejskimi legendami, bajkami i prawdziwymi wydarzeniami, historia ociera się o każdą akcję gracza: począwszy od misji, po instancję, od potyczek między graczami, do walk z potworami. Wszystko jest skutkiem naszej opowieści, co odgrywa istotną rolę w przekazaniu jej do gracza.

W The Secred World chcemy, aby to gracz odkrył historię. Chcemy aby szukali, następnie szukali głębiej, by dokopali się do kolejnych fragmentów układanki, w swoim własnym tempie. Chcemy by fragmenty ułożyły się w obraz: głęboką fabułę, intrygujące postaci, ciekawych opowieści, które przeprowadzą gracza przez cały content gry.

the Secred World

Istnieje kilka kluczowych sposobów, w jakich przekazujemy historię w The Secred World.

Po pierwsze, każda misja zaczyna się animowaną scenką, w której pod każdą wypowiadającą się osobę jest podłożony głos, a za realizm jej ruchów odpowiada motion capture. Scenka skupia się na charakteryzacji i stworzeniu odpowiedniej atmosfery, ale zawsze będzie zawierała wskazówki, co do wykonania misji. Wszystkie - oprócz misji głównych - mogą być odtwarzane w dowolnej kolejności, umożliwiając graczowi poznanie jej na swój własny sposób.

the Secred World

Po drugie, podczas zwiedzania The Secred World, gracz będzie odkrywał elementy historii, zaszyte w świecie gry. Wszyscy, którzy odkryją jak najwięcej, zostaną nagrodzeni w odpowiedni sposób.

Po trzecie, gracz będzie mógł komunikować się z NPC poprzez funkcje dialogu. Poznawać ich osobiste przeżycia, osobowość, być może odkrywając interesujące i intrygujące fakty na temat otaczającego świata.

the Secred World

Jak widać, historia odkrywa bardzo ważną rolę w The Secred World. Każdy potwór, każda lokacja, każda umiejętność postaci, każda broń, każda szkoła magii - to wszystko są elementy układanki. Gdy gracz odkryje, że nieumarli w Kingsmouth przyciągane są przez dźwięk alarmów samochodowych, uczy się o naturze i zachowaniu tych stworzeń. Uważna obserwacja inwazji Draugów w zatoce pozwoli zrozumieć, jak te wodne stworzenia zamieniły ludzi z Wyspy Solomona w bezrozumne zombie. A kiedy gracz wkroczy do twierdzy wampirów w Transylwanii, unikając strażników i ich magii, zrozumie, że za wszystkim kryje się coś poważniejszego, ktoś kto kieruje tajemniczym mrokiem The Secred World. Historia jest wszędzie. Spostrzegawczy gracze nauczą się odkrywać jej elementy.

the Secred World

Ale historia nigdy nie zostanie całkowicie ujawniona. Opowieść w The Secred World będzie ciągle rozwijana, ujawniając coraz więcej intrygujących i fascynujących opowieści, w miarę upływu czasu.

W The Secred World wszystko jest prawdziwe i wszystko jest częścią naszej opowieści. Wszystko.


Klimatyczny i bardzo pobudzający wyobraźnię tekst.

Aby dodać komentarz, należy się zalogować.

Komentarze [0]

Temat z komentarzami: The Secred World - informacje o zadaniach

MMO miesiąca
Lista gier MMO

Wszystkie

Age of Wulin

Age of Wulin

Fansite MMOVault!

Free to Play

Filmy [8]

Galeria [88]

Argo

Argo

Free to Play

Filmy [2]

Galeria [7]

C9

C9

Fansite MMOVault!

Free to Play

Filmy [14]

Galeria [24]

Dragon's Prophet

Dragon's Prophet

Fansite MMOVault!

Free to Play

Filmy [13]

Galeria [34]

Hearthstone

Hearthstone

Fansite MMOVault!

Free to Play

Filmy [8]

Galeria [6]

Neverwinter

Neverwinter

Fansite MMOVault!

Free to Play

Filmy [7]

Galeria [38]

Raiderz

Raiderz

Fansite MMOVault!

Free to Play

Filmy [7]

Galeria [84]

WarZ

WarZ

Buy to Play

Filmy [2]

Galeria [4]

Wildstar

Wildstar

Fansite MMOVault!

Filmy [19]

Galeria [46]

MMORPG

MMOFPS

MMORTS

MOBA

Najnowsze w galeriach
World of Warplanes Screenshot World of Warplanes Screenshot World of Warplanes Screenshot World of Warplanes Screenshot World of Warplanes Screenshot World of Warplanes Screenshot
Najnowsze komentarze użytkowników

Komentarze

Iluphir
Iluphir
Kasa, kasa... Jestem ciekaw co by się działo gdyby np. Blizzard po 6 miesiącach dawał kolejny dodatek do WoW. Wiadomo by było że coś jest nie tak. Jeszcze ta cena O_o serio 100zł za mały dodatek do gry?

Porąbało kogoś.
Zenhorst
Zenhorst
http://i.imgur.com/RH1jJGP.gif
Thaeril
Thaeril
Prawdziwego contentu jest tu ledwo na parę godzin - reszta to będzie farmienie nowego EQ.
Może ta gra daję frajdę (pomimo szeregu swoich wad), ale ludziom w końcu to się znudzi. W dodatku replay value jest zerowy.
PILOT
PILOT
Zrobimy grę wytniemy z niej co się da i będziemy sprzedawać ja w kawałkach genius.

Ta gra wyszła jakieś dwa miesiące temu a tu już nowy dodatek czy oni biorą ludzi za debili ?
PILOT
PILOT
Ten news wymaga youtubowego klasyka



wiem mam wypaczony gust XD
Okeva
Okeva

Iluphir napisał:

Juggernaut powinien być bosem nie do ubicia

On jest bossem do ubicia. Pojawia się w kilku miejscach - głównie terminale i midtown.

Gracze po prostu chcieli grywalnych villans i idzie seria czterech - Juggs, Magneto, Venom i ktośtam jeszcze.
Iluphir
Iluphir
Juggernaut powinien być bosem nie do ubicia. Chyba że ściągnie mu się tą kopułę z głowy. Ktoś wtedy może zrobi mu sieczkę z mózgu ;)
Iluphir
Iluphir
Brzmi to bardzo, bardzo ciekawie. Będę śledzić poczynania nad tą grą. Jestem też ciekaw czy będzie można tworzyć własne światy. Oj nakręciłem się xD

No i oczywiście + za nasze studio :D Thx za wyjaśnienie ZenMaster.

Forum

DamYan
DamYan
Cześć.
Ostatnio szukałem nowej gry, aby trochę pograć i natrafiłem akurat na Hot Candy Land, w której wcielamy się w role fascynata, który gromadząc wszystkie dostępne środki finansowe opuszcza swoje miasteczko i rusza na podbój PornWood.
Hot Candy Land to gra o chwytliwej tematyce, która dostępna jest dla osób które ukończyły próg pełnoletności.
Moje odczucia są bardzo pozytywne, gdyż gra ma świetny komiksowy interfejs. Na początku jesteśmy przekierowani do samouczka, który pokaże nam możliwości gry i pokaże dalszą drogę rozwoju.
Elementarnym atrybutem gracza jest rozmiar przyrodzenia, gdyż od wielkości i sprawności naszego przyrodzenia będziemy mieć możliwość przejścia do kolejnych opcji w grze.
Kolejnym kluczowym elementem jest też prezentacja naszego bohatera, którego będziemy mogli polepszyć za sprawą ćwiczeń na siłowni lub zdobywając najnowsze markowe wdzianko.
Wydaje mi się, że Hot Candy Land jest bliższa życiu i zainteresowań przeciętnego gracza, niż kolejna strzelanka, czy bieganie z mieczem.

Strona: http://hotcandyland.com/

Graliście w Hot Candy Land, czy nie?
Jakie są Wasze odczucia odnośnie gry?

Temat będę aktualizować, odnośnie aktualizacji itd
Thaeril
Thaeril

Ghost napisał:

Misja jest na 3-krotne doświadczenie dla załogi. Co prawda mam załogę z Karawana i Black Prince'a, ale musiałem szkolić ładowniczego i wbija się bardzo szybko. Już 95% chyba ma, a zaczynałem z 50.

As wbity za marne 1750 dmg. Pomidory ładnie w tym szaleją. :D

Ale to nadal kilkanaście/kilkadziesiąt bitew męczenia w czołgu, który uznaję osobiście za piniatę xp.
Myślałem o sprzedaży TOGa, ale jednak zostawię go sobie w garażu - jeśli najdzie mnie ochota na odrobinę masochizmu i robienie brytyjskich HT, TOG może być przydatny.

Ghost napisał:

Żebyś się tylko nie rozczarował tym L7. Ja tam wolałem grać na 20pdr dopóki dobrze losowało. :P

W tym problem - 20 pdr jest zbyt sytuacyjny. Po pierwsze, trzeba mieć dobre losowanie a po drugie - łosi, którzy dadzą się obijać. Albo to, albo wymiana ognia i tracenie HP. Pancerz jest ok, ale w starciu z niższym tierami - dziesiątki i dziewiątki wciąż cię przebijają jak chcą. Po prostu to działo nie pasuje do tego czołgu - jest za duży, za wolny i do tego ma za słaby pancerz. Lepiej jest strzelić raz, schować się, zmienić pozycję (przy okazji uniknąć arty, bo ładujesz dłużej niż jesteś wyspotowany), strzelić do czegoś innego, etc. I L7 tu powinno lśnić.
Oczywiście będą sytuacje, gdzie będzie brakowało tego DPM, ale L7 powinno pozwolić mi na bardziej równe wyniki. Teraz idzie mi średnio, o ile przeciwnicy nie dają mi się obijać z dystansu i cholernie mnie denerwuje, że trzeba się tyle wystawiać, żeby cokolwiek ugrać tym działem.
To nie jest złe działo - po prostu, wg mnie, nie pasuje do tego czołgu. Gdybyś miał coś takiego na czymś w stylu T-54 - to co innego.
Ghost
Ghost

Thaeril napisał:

Ja muszę jeszcze wygrać 2 bitwy i też będę miał. Ale nie zamierzam tym grać, zwłaszcza, że nie mam załogi.

Misja jest na 3-krotne doświadczenie dla załogi. Co prawda mam załogę z Karawana i Black Prince'a, ale musiałem szkolić ładowniczego i wbija się bardzo szybko. Już 95% chyba ma, a zaczynałem z 50.

As wbity za marne 1750 dmg. Pomidory ładnie w tym szaleją. :D

Thaeril napisał:

Jutro będzie wieża i zostanie ostatnia prosta do L7. Później powinno być już z górki.

Żebyś się tylko nie rozczarował tym L7. Ja tam wolałem grać na 20pdr dopóki dobrze losowało. :P
Thaeril
Thaeril
Ja muszę jeszcze wygrać 2 bitwy i też będę miał. Ale nie zamierzam tym grać, zwłaszcza, że nie mam załogi. Poza tym, ciągle cisnę 7/1 a w przerwach pomiędzy zgonami T34 (na stockowym 7/1 niewiele zysku, nawet na wygranych - ale czego się spodziewać jak się pluje pestki za 900 kredystów co 4.9 s?).
Jutro będzie wieża i zostanie ostatnia prosta do L7. Później powinno być już z górki.

Tymczasem, na FTR są opublikowane staty FV4202 i nie wygląda to obiecująco - taki bardziej papierowy Super Pershing z lepszym działem. Już chyba bym wolał grać Pershingiem - przynajmniej pomidory można gnębić i jest limitowany MM.
Mam nadzieję, że to nie jest wersja ostateczna FV i będzie jeździł przynajmniej tak jak Centurion I - w końcu nadal byłby od niego słabszy z powodu gorszego pancerza i działa.
Ghost
Ghost
Exp piniata już w garażu. :D

O dziwo daje więcej radości niż się spodziewałem. Przynajmniej dopóki nie znajdziesz się otoczony z wszystkich stron na środku mapy. :P
Gormadok
Gormadok
pograłem parę dni w betę. TESO miało być moim ostatnim mmo w życiu, a kto wie czy nie ostatnią grą na poważnie. Niestety po becie bardzo się zawiodłem. Jasne, ktoś powie, że beta to takie demo i że dopiero pełna wersja pokaże co i jak. Niestety z doświadczenia wiem, że po becie mało rzeczy się naprawia, a tym bardziej nie zmienia się założeń gry. To co w Daggerfallu, Morrowindzie, Oblivionie i Skyrimie najbardziej mi pasowało, nie może mieć miejsca w TESO. Chodzi mi o otwartość świata, niczym nie ograniczone zbieractwo i eksploracja (no może ograniczone lvl-scallingiem). W TESo nie wymyślono niczego. Dalej mamy krainę nr 1, po której mamy krainę nr 2 itd. Zbieranie na beta wyspie polegało na czajeniu się, czy gdzieś na radarze nie wyrośnie znacznik. Już starusieńki wow daje więcej radochy :)
Sama oprawa też mnie lekko rozczarowała. Cżęść świata, w tym skałki do zbierania wyglądają bardzo surowo. Wchodząc do budynków w Skyrimie/Oblivionie rozglądało się od razu po półkach czy nie leży coś wartościowego. Tutaj wszystko niemal jest nietykalne. Rozumiem, że trudno jest sobie wyobrazić, by na półce leżały wartościowe rzeczy, bo za chwilę 100 graczy stałoby tam i czekało na respawn itemu.
No ale we wspomnianym wowie sprawę rozwiązano w jakiś sposób (przykładowo na TI są skrzynie które widzą tylko ci gracze, którzy ich jeszcze nie zebrali).
No i abonament - jeszcze z dawnych silkowych czasów unikałem abonamentogier. W Lotro, Swtor też grałem jako gracz premium ale nie opłacający. teraz gram w wowa i jakoś nie boli wydawanie 80zł na 60dni gry. Jasne. gdyby to było 50zł albo 80 za 90dni byłbym bardziej zadowolony, ale cóż poradzić. Nawet jeśli wow schodzi powoli z firmamentu, to dalej oferuje rozgrywkę, z której czerpią wszyscy inni mmo-producenci. Po TESo spodziewałem się większej rewolucji.
Thaeril
Thaeril

Ghost napisał:

http://www.twitch.tv/quickybaby/c/5325781

Loling hard. xD

Muszę się chyba w końcu za to wziąć. ^^

Ja miałem przyjemność oglądać to na żywo :D I doskonale wiedziałem, że ten plan to obosieczny miecz - może się wydawać, że to dobry pomysł, ale czy łatwiej sobie poradzić z grupką ludzi, czy z perfekcyjną maszyną do zabijania?
W dodatku powtórzył tą taktykę jeszcze raz lub dwa. Fail was strong in this one. A później był rage quit. Miał później grać jeszcze, ale od tam tej pory chyba jeszcze tego nie zrobił.

Jeżeli zamierzasz grać, to obejrzyj pierw film - i to bardzo dokładnie. Inaczej można nie docenić tej gry. Może super strasznie nie jest, ale trzyma w napięciu i cholernie stresuje. W dodatku jest dość długa, więc to prawdziwe człowiek jest wyczerpany psychicznie jak nie wiem co.
Thaeril
Thaeril
Ta, pierwsza minuta zwiastuje nadchodzące rozczarowanie, ale występ zaczyna się dopiero po niej. Nie mogę się doczekać, kiedy będzie występ z MC, bo to był tylko zwiastun.

Ghost napisał:

Inou-Battle [...] nikt nie ogląda? Jak do tej pory seria, po którą najchętniej sięgam. Niby taki zapychacz, ale świetnie zrealizowany i pewnie dałbym radę pochłonąć cały sezon w jeden dzień. A z tego co widzę na 4chanie to w najnowszym odcinku szykuje się loli bondage jak i akcja z wyznaniem przed dziewczynką z podstawówki, że jest się loliconem. xD

Chyba każdy to ogląda, bo to przecież Trigger. Seria standardowa, takie Chu2Koi w połączeniu z Haganai, ale tak jak napisałeś - świetnie zrealizowany i miło się ogląda.
Ghost
Ghost
http://www.twitch.tv/quickybaby/c/5325781

Loling hard. xD

Muszę się chyba w końcu za to wziąć. ^^
Ghost
Ghost
Już miałem wklejać:

http://i.imgur.com/LAM6LZ2.png

Ale na szczęście to był tylko marny wstęp. Nieźle jak na 14-latkę. :P

Inou-Battle [...] nikt nie ogląda? Jak do tej pory seria, po którą najchętniej sięgam. Niby taki zapychacz, ale świetnie zrealizowany i pewnie dałbym radę pochłonąć cały sezon w jeden dzień. A z tego co widzę na 4chanie to w najnowszym odcinku szykuje się loli bondage jak i akcja z wyznaniem przed dziewczynką z podstawówki, że jest się loliconem. xD

http://i.imgur.com/GMc3Qft.gif